Nog 10 dagen!

15 november 2016

​Nog 10 daagjes dan gaan we weg! :) Via deze blog zullen we jullie een beetje op de hoogte houden van onze belevingen. Mocht je nieuwsgierig zijn waar we heen gaan, dan kun je bij Video's kijken voor een filmpje over Noah's Ark.

Mocht je een mailtje willen ontvangen bij een nieuwe blog dan kun je je e-mailadres hier rechts invullen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cobievanbeek:
    16 november 2016
    Wij willen graag op de hoogte blijven van jullie avonturen!

Groetjes van Martijn, Cobie, Yara en Yente van Beek
  2. Papa en mama:
    16 november 2016
    Uiteraard willen wij op de hoogte blijven:)
  3. Margreet Faber:
    16 november 2016
    Heel veel plezier en gezelligheid samen bij Noahs Ark! Zal een ervaring voor t leven zijn! Groetjes en ik lees graag jullie blog.
  4. Jan en Christa:
    16 november 2016
    Ook wij graag op de hoogte blijven van je welzijn en je belevenissen.
    Veel succes
  5. Paul en Susan:
    16 november 2016
    Geniet van dit bijzondere avontuur! Wij willen jullie blog graag lezen. ✈
  6. Cindy:
    16 november 2016
    Heel veel succes en plezier daar. Wat een ervaring zal dat worden voor jullie. Ik wil graag jullie verhalen volgen. Jullie zijn nu al toppers dames.
  7. Yvonne en Herman:
    18 november 2016
    Zeker willen wij op de hoogte worden gehouden, spannend hoor! Geniet van dit avontuur.
  8. Jeroen:
    18 november 2016
    Hey,
    Tuurlijk wil ik je volgen; ook mannen zijn nieuwsgierig ;-)
    Maar eerst nog ff pannenkoeken eten hier in het 'westen'.
  9. Wilma:
    19 november 2016
    Wil je heel graag blijven volgen. Vindt het heel bijzonder om het van afstand mee te mogen maken. Ga genieten meis.
  10. Menko Biewenga:
    Hallo Karlijn,
    Een hele goeie tijd gewenst. Ga met God, dan ga je goed!
  11. Ria Wijbenga.:
    Hallo Karlijn,
    Ik wens je een goede reis en een goede tijd daar,ik ga je zeker volgen,lieve groetjes Ria W
  12. Nelly Koops:
    Een hele fijne tijd,succes,gr.Nelly K
  13. Annet Reitsma:
    Hallo Karlijn
    Leuk om je reis te kunnen volgen.ik wens jou een goede tijd in Oeganda spannend maar ook heel bijzonder denk ik. Geniet ervan.
  14. Elizabeth:
    23 november 2016
    Hallo Erika, wens je samen met Karlijn een goede reis , een fijne leerzame tijd.Lieve groetjes
  15. Henk en hilda:
    23 november 2016
    Plezierige reis en goede aankomst in oeganda. Dat jullie er veel mogen opsteken voor jullie studie, we blijven je ook volgen
  16. Linda Nijhuis:
    24 november 2016
    Wat ben ik jaloers! Heel veel plezier en ik ga je volgen :)