Lovely kids!

3 december 2016 - Mukono, Oeganda

Door: Erika

Inmiddels zit onze eerste week in Uganda er alweer op. Elke dag hebben we weer iets nieuws ontdekt of iets anders gedaan. Naast al onze bezigheden voor Noah’s Ark hebben we ook aan onze onderzoeksopdracht gewerkt. Ja, af en toe moeten we nog gewoon studeren ;)

We leren de kinderen steeds beter kennen en zij leren ons beter kennen. Veel kinderen kunnen onze namen inmiddels al aardig goed uitspreken. Ze vinden het fantastisch om gekieteld te worden, samen te ravotten of veel selfies te maken.

Vandaag zijn we tussen de middag inkopen wezen doen voor onze groente en fruit voorraad. Over het algemeen zijn ze in Afrika niet echt gewend om dit veel te eten. Om een beetje gezond te blijven zullen we onze vitaminen dus zelf op pijl moeten houden. Het is echter geen straf om even een wandeling te maken over de Ugandese wegen met de prachtige natuur eromheen. Zie hiervoor onze prachtige foto’s!

1. Selina:
    3 december 2016
    Wat is de eerste week snel voorbij! Jullie genieten zichtbaar! Leuk om je verslag weer te lezen! Goede zondag, groetjes uit Scherpenisse!
  2. Elizabeth:
    3 december 2016
    Nou zo te lezen worden jullie aardig bezig gehouden. Wat een leuke foto's. Goede zondag liefs van mams
  3. Fam van Beek:
    4 december 2016
    Hoi karlijn, Wij zijn hier weer helemaal op de hoogte!
    Leuk om zo te lezen en foto's te bekijken. Oma komt morgen even achter de computer zitten.

Groeten van Yara, Yente, Martijn en Cobie
  4. H&K:
    5 december 2016
    Heyy,,

Leuk om weer n verhaaltje te lezen.. K zag inderdaad al aan de foto's dat jullie druk zijn met de studie :P Oh, en geniet van je cadeautje...
  5. Fam van Beek:
    5 december 2016
    Hallo Karlijn, Hier een berichtje van Oma. Leuk dat je ons op de hoogte houdt van jullie belevenissen. Het eten is wel een beetje wennen, begrijp ik. Een fije tijd toegewenst.
    Groetjes Oma